موضوعات داغ

گالری فرداد : تولید طلا و جواهرات انحصاری

آروین فرجی : گارانتی مادام العمر طلا و جواهرات فرداد

خلاصه نوشته
  • آروین فرجی ؛ اینقدر بین مردم مان محبوبیم و اینقدر با گالری فرداد لطف دارند که از مسافت های دور از شهرهای اطراف شیراز می‌آیند که فقط گالری جواهرات فرداد را در نمایشگاه طلا و جواهر ببینند و یک محصول هرچند جزئی از گالری طلا و جواهر فرداد خریداری کنند و بگویند که از گالری فرداد خرید کرده اند.
  • آروین فرجی ؛ محصولی که از گالری فرداد می خرند یک اثر هنری است. حالا هرجایی که استفاده کنند ، انگشتر باشد در دست شان ، گردنبند باشد در گردنشان مانند یک نمونه اثر هنری و امضا است که هرجایی استفاده کنند می گویند از گالری فرداد خریداری کردیم و این برای شان بسیار حس خوبی ایجاد می کند که از گالری طلا و جواهر فرداد خرید می کنند

جواهرات فرداد یک نمونه اثر هنری و امضا است

گفت و گوی اختصاصی الماس تی وی با آروین فرجی، مدیر گالری جواهری فرداد در نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا ، نقره ، جواهر و گوهرسنگ‌ ها شیراز استان فارس

آروین فرجی : نمایشگاه شیراز هستیم ، نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات در شیراز ؛ بعد از مدت ها دوباره نمایشگاه های طلا و جواهر رونق خودشان را گرفتند و مخصوصا شهر خوب شیراز که یعنی بهترین و پراستقبال ترین شهری که در صنعت طلا و جواهرات است. گالری فرداد همیشه در نمایشگاه طلا و جواهر شیراز شرکت کرده و همیشه سعی کردیم نسبت به سال های قبل بهتر باشیم و محصولات جدید و متنوع تری را به عرصه بیاوریم. در شیراز هم که می دانید دیگر مردم خیلی خوب طلا می خرند ، خوب جواهر می خرند ، خیلی خوب می گردند ، خوب می پوشند و به روز هستند. جواهرات گالری فرداد ، جواهرات خاص است . استقبال ویژه ای از طلا و جواهرات فرداد شده که فکرش را نمی کردیم به این شدت بعد از این مدت و شرایط اینقدر بازدیدکننده داشته باشد ، باز دوباره همه چیز دارد به حالت روال عادی برمی گردد و رونق پیدا کرده و ان شاءالله به امید خدا بهتر هم خواهد شد. خوشبختانه ثروتی که ما داریم مردم مان هستند.

اینقدر بین مردم مان محبوبیم و اینقدر به گالری فرداد لطف دارند که از مسافت های دور از شهرهای اطراف شیراز می‌آیند که فقط گالری جواهرات فرداد را در نمایشگاه طلا و جواهر ببینند و یک محصول هرچند جزئی از گالری طلا و جواهر فرداد خریداری کنند و بگویند که از گالری فرداد خرید کرده اند. رضایتمندی مشتری برای ما خیلی مهم است ، طلا و جواهری که خریداری می شود گارانتی مادام العمر دارد . سعی می کنیم طلا و جواهری که به مشتریان ارائه می دهیم در بازار مشابه آن نباشد و محصولات فقط انحصار برند گالری فرداد است. طلا و جواهرات گالری فرداد مانند یک امضا می مانند . محصولی که از گالری فرداد می خرند یک اثر هنری است. حالا هرجایی که استفاده کنند ، انگشتر باشد در دست شان ، گردنبند باشد در گردنشان مانند یک نمونه اثر هنری و امضا است که هرجایی استفاده کنند می گویند از گالری فرداد خریداری کردیم و این برای شان بسیار حس خوبی ایجاد می کند که از گالری طلا و جواهر فرداد خرید می کنند .

نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهر، نقره و گوهرسنگ ها استان فارس ( شیراز )

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا