موضوعات داغ

حجت شفائی ؛ نمایشگاه طلا و جواهر هرسال باید رو به بهبود باشد

امیدوارم با رفع موانع و معضلات بتوانیم در نمایشگاه های بین المللی طلا و جواهر حضور پیدا کنیم

خلاصه نوشته
  • حجت شفائی : نمایشگاه طلا و جواهر تهران از دوم اسفند تا پنجم اسفند برگزار می شود. قرار بود این نمایشگاه از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار شود ولی به دلیل نزدیکی زمان برگزاری به نمایشگاه طلا و جواهر شیراز تاریخ برگزاری به عقب افتاد تا عزیزانی که در نمایشگاه طلا و جواهر شیراز حضور دارند بتوانند در نمایشگاه طلا و جواهر تهران هم مشارکت داشته باشند.
  • امیدواریم که روز به روز نمایشگاه های طلا و جواهر به هدفی که مدنظر است نزدیک تر شوند و به جایگاه بین المللی که نمایشگاه طلا و جواهر دارد برسند. یکی از دلایلی که نمایشگاه های طلا و جواهر ایران مقداری متفاوت تر است از نمایشگاه های طلا و جواهر خارجی به خاطر یکسری محدودیت هایی است که ناخواسته دچار آن هستیم .

آکادمی طلا شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کند

گفت و گوی اختصاصی تلویزیون الماس با حجت شفائی ، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران در نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا ، نقره ، جواهر و گوهرسنگ‌ ها شیراز استان فارس

سید حجت شفائی : نمایشگاه طلا و جواهر باید جایگاهی باشد برای عرصه و رونمایی از محصولات جدید و محصولاتی که تولیدکنندگان به ارائه می گذارند.

نمایشگاه طلا و جواهر هر سال باید رو به بهبود باشد ولی به دلیل یکسری مسائل که در بحث اقتصاد و نوسانات طلا پیش آمده یک مقدار نمایشگاه های طلا و جواهر وسعتش کوچکتر شده

حجت شفائی ؛ از عزیزانی که در نمایشگاه طلا و جواهر شیراز شرکت کردند و پرچم نمایشگاه طلا و جواهر را بالا نگه داشتند تشکر می کنم

نمایشگاه طلا و جواهر تهران از دوم اسفند تا پنجم اسفند برگزار می شود. قرار بود این نمایشگاه از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار شود ولی به دلیل نزدیکی زمان برگزاری به نمایشگاه طلا و جواهر شیراز تاریخ برگزاری به عقب افتاد تا عزیزانی که در نمایشگاه طلا و جواهر شیراز حضور دارند بتوانند در نمایشگاه طلا و جواهر تهران هم مشارکت داشته باشند. از همه همکاران و مشارکت کنندگان و همچنین مردم عزیز دعوت می کنیم تا در نمایشگاه طلا و جواهر تهران حضور به هم برسانند.

امیدواریم که روز به روز نمایشگاه های طلا و جواهر به هدفی که مدنظر است نزدیک تر شوند و به جایگاه بین المللی که نمایشگاه طلا و جواهر دارد برسند. یکی از دلایلی که نمایشگاه های طلا و جواهر ایران مقداری متفاوت تر است از نمایشگاه های طلا و جواهر خارجی به خاطر یکسری محدودیت هایی است که ناخواسته دچار آن هستیم . مثلا محصولات طلا و جواهر وارداتش به کشور ما طبق قانون ممنوع است همچنین در حال حاظر به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکا چند سالی است که تحریم فلزات گرانبها هستیم و به همین دلیل هم نه می توانیم در نمایشگاه های طلا و جواهر خارجی محصولات مان را برای نمایش گزاشتن ببریم و یا حتی صادر کنیم و نه خارجی های می توانند بیان در داخل کشور ما در نمایشگاه های طلا و جواهر حضور پیدا کنند ، حتی ماشین آلات و تجهیزات شان را هم نمی توانند بیاورند.

امیدوارم که این موانع برطرف شود و معضلات هرچه زودتر رفع شود و بتوانیم در نمایشگاه های بین المللی طلا و جواهر هم حضور پیدا کنیم . همچنین در نمایشگاه های طلا و جواهر داخلی هم بتوانیم از حضور شرکت های خارجی بهره مند شویم .

امیدوارم بتوانیم پرچم طلای کشور عزیزمان ایران را بر بام طلای جهان به اهتزاز درآوریم .

نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهر، نقره و گوهرسنگ ها استان فارس ( شیراز )

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا