موضوعات داغ

جواهرات و فنگشویی

آمتیست در فنگشویی

خلاصه نوشته
  • برای ناراحتی‌های لوزالمعده و بیماری‌های خونی باید سنگ آمتیست را یک شب، در حدود نیم لیتر آب قرار دهید و صبح آب را ناشتا بنوشید.
  • آمتیست تحت صورت‌های فلکی ماهی، قوچ و قوس قرار دارد و طبق طالع‌‌بینی هندی به نشان برج سنبله نیز تعلق دارد.
  • آمتیست اراده ما را زیاد می‌کند و ما را در ارتباطات روحی و معنوی حمایت می‌کند. ارتباطات و دوستی‌ها را سهولت می‌‌بخشد

دانستنی های جواهرات

جواهرات و فنگشویی

آمتیست در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌ های فنگشویی آمتیست یا خواص سنگ آمتیست بیان شده است. آمتیست  ( Amethyst ) ، نوعی کریستال کوآرتز به رنگ بنفش است . رنگ آن از عناصر منگنز ، آهن و تیتان به وجود می‌­ آید . محل کشف آن بیشتر در کشورهای برزیل ، ماداگاسکار ، اوروگوئه و اورال است .

آمتیست

تاثیر بر بدن انسان

این سنگ مخصوص دردهای ناحیه سر، میگرن و فشارهای عصبی است و سیستم کلی بدن ما را بهبود می‌دهد. غدد و هورمون‌­ها را تقویت می­‌کند و سوخت و ساز سلولی را افزایش می‌دهد. همچنین برای بیماری دیابت موثر است و ما را در برابر بی­خوابی، اضطراب‌­ها و کابوس‌­ها محافظت می‌­کند. آمتیست‌­ها بهترین مداوا را برای مشکلات روانی و استرس‌ها به کار  می­‌برند.

این سنگ مخصوص کودکانی است که دستخوش حمله‌های عصبی و خشم می­‌شوند و کمک بزرگی به بیماران هیستری، نِوروز ( Nevrose ) ( روان رنجوری )، صرع و سایر واکنش­‌های روانی غیرعادی می‌کند. همچنین سرگیجه‌­های مربوط به حالات روانی، اختلالات چشمی و ناهماهنگی آن را تسکین می‌دهد. آمتیست عملی کاهنده روی فشارهای شریانی دارد و برای کم‌­خونی و سایر بیماری‌های خونی مؤثر است.

فنگشویی

تاثیر بر روان و روح

آمتیست سنگی ویژه و مهم در تمرکز حواس به شمار می ­‌رود. این سنگ اراده ما را زیاد می ­‌کند و ما را در ارتباطات روحی و معنوی حمایت می ­‌کند. ارتباطات و دوستی‌ها را سهولت می‌ ­بخشد و باعث انصاف و منطق در فرد می‌ شود و نیز به ما تسلی، قدرت، شادی و شجاعت می‌ ­دهد.

جواهرات

نشان طالع‌بینی

این سنگ تحت صورت­‌های فلکی ماهی ، قوچ و قوس قرار دارد و طبق طالع‌­ بینی هندی به نشان برج سنبله نیز تعلق دارد .

Amethyst

محل چاکرا

آمتیست مخصوص چاکرای انتهای سر است .

سنگ درمانی

خصوصیات

برای ناراحتی­‌ های لوزالمعده و بیماری­‌های خونی باید سنگ آمتیست را یک شب، در حدود نیم لیتر آب قرار دهید و صبح آب را ناشتا بنوشید .

طالع‌بینی

فروش و نگهداری

شما می ­توانید این سنگ را به شکل‌ ­های سنگی نتراشیده، صیقل­ یافته، گردنبند، به شکل صفحه ­‌هایی به شکل حرف P و نیز کار شده در جواهرات در بازار فروش ببینید.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است.

سنگ درمانی

الماس تی‌ وی اولین استارت‌ آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا