موضوعات داغ

جواهرات و فنگشویی

آزوریت - مالاکیت در فنگشویی

خلاصه نوشته
  • سنگ آزوریت-مالاکیت کبد، کیسه صفرا، مهره‌ها و غده تیموس (Thymus) را تقویت می‌کند و برای زخم معده و سرطان در مراحل اولیه بسیار موثر است
  • سنگ آزوریت-مالاکیت مانع نگرانی‌ها و نوسانات خلق و خوی ما می‌شود و به ما راه و رسم بردباری و نظم را نسبت به خودمان و دیگران می‌‌آموزد

دانستنی جواهرات

جواهرات و فنگشویی

آزوریت – مالاکیت در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌های سنگ درمانی آزوریت – مالاکیت یا خواص سنگ آزوریت – مالاکیت بیان شده است. سنگ آزوریت-مالاکیت ( Azurite – Malachite )  به مادر طبیعت شهرت دارد، زیرا از ترکیب دو سنگ بسیار زیبا و فعال آزوریت و مالاکیت تشکیل شده است. اما این سنگ بسیار کمیاب است و این خود دلیلی بر گران ­قیمتی آن است. مکان­های اصلی کشف این سنگ همچون سنگ آزوریت است.

آزوریت-مالاکیت

تاثیر بر بدن انسان

سنگ آزوریت – مالاکیت کبد، کیسه صفرا، مهره­ها و غده تیموس (Thymus) را تقویت می‌­کند و برای زخم معده و سرطان در مراحل اولیه بسیار موثر است. ماهیچه‌­ها و عضلات بدن را تقویت می‌کند و پوست را شفا می‌­دهد.

فنگشویی

تاثیر بر روان و روح

این سنگ مانع نگرانی‌­ها و نوسانات خلق و خوی ما می­‌شود و به ما راه و رسم بردباری و نظم را نسبت به خودمان و دیگران می‌­آموزد. به علاوه می‌توانیم توسط آن رویاها و خواب‌­های روزانه‌­مان را که جالب یا نگران­ کننده‌­اند به‌خاطر آوریم.

جواهرات

محل چاکرا

آزوریت-مالاکیت مخصوص چاکرای پیشانی است.

Azurite-Malachite

فروش و نگهداری

این سنگ بسیار حساس و شکننده است. توصیه می­‌شود که آن را مدت زمان طولانی در زیر نور خورشید قرار ندهید و با آب نشویید. اما می­‌توانید از نمک دریا استفاده کنید. در بازار فروش این سنگ به شکل­‌های صیقلی یافته، گردنبند و جواهر یافت می‌­شود.

آزوریت-مالاکیت در فنگشویی

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است.

سنگ درمانی

الماس تی‌ وی اولین استارت‌ آپ رسانه ‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا