موضوعات داغ

اختراع جدید در کشسانی کردن جواهرات

ویژگی خاص فوپ

خلاصه نوشته
  • زنجیرهای درشت جدید که طلای سفید، زرد و رزگلد آنها موجود است، ظاهری مدرن را به طراحی کلاسیک می‌آورند؛ اگرچه فناوری نوآورانه بدون چالش نبود
  • فنرهای طلایی ریز در زنجیره مشبک پیچیده پنهان شده و آن را قابل کشش می کند و در عین باارزش و ظریف بودن، احساس راحتی بی سابقه ای را ارائه می دهد

ویژگی خاص فوپ

اختراع جدید در کشسانی کردن جواهرات

برند فوپ ( Fope ) ظرافت ایتالیایی را با هنر پر رمز و راز خود در مجموعه جواهرات جدیدی به نام «لونا» ترکیب کرده که به زنجیره های طلای سنگین، انعطاف پذیری بدون دردسری می دهد.

طلای ۱۸ عیار این مجموعه که دور مچ و گردن را احاطه می کنند، در یک سیستم ثبت اختراع، کشسانی شده اند تا به راحتی متناسب و بی عیب و نقص باشند.

ویژگی خاص فوپ

کلودیا پیاسریکو، مدیر توسعه محصول فوپ، می‌گوید: «یک بخش صنعتگری دستی باورنکردنی در تمام جواهرات فوپ وجود دارد و تعامل انسانی همچنان نقش مهمی ایفا می‌کند اما فناوری نیز همین اهمیت را داراست.» او ادامه می دهد: «کارخانه ویچنزا یک رویکرد صنعتی را اجرا کرده است که در آن هر مرحله از فرآیند یکپارچه شده است.

بیشتر ماشین‌های اینجا به‌صورت سفارشی طراحی شده‌اند و گاهی اوقات سفارشی ساخته می‌شوند تا بتوانند تولید را بهینه کنند، حتی وقتی صحبت از خطوط ثبت اختراع ما به نام « آن را خم کن» (Flex’it) می‌شود.»

پیاسریکو همچنین گفت: «سیستم Flex’it اختراع منحصر به فرد کارخانه فوپ است: فنرهای طلایی ریز در زنجیره مشبک پیچیده پنهان شده و آن را قابل کشش می کند و در عین باارزش و ظریف بودن، احساس راحتی بی سابقه ای را ارائه می دهد.»

زنجیرهای درشت جدید که طلای سفید، زرد و رزگلد آنها موجود است، ظاهری مدرن را به طراحی کلاسیک می‌آورند؛ اگرچه فناوری نوآورانه بدون چالش نبود.

جنبه‌های تکنولوژیکی

پیاسریکو می‌افزاید: «اولین چالش مربوط به طراحی بود، چراکه مجموعه جدید «لونا» دارای یک گردنبند به سبک شال گردن است، که یک انتخاب سبک پیشگامانه برای برندی مانند فوپ است.

چالش دوم مربوط به جنبه‌های تکنولوژیکی ساخت گردنبند Flex’it بود – زیرا بدیهی است که به رویکردی متفاوت از دستبندهای رولی نیاز داشتیم. تیم تحقیق و توسعه ما موفق شد یک گیره تقریبا نامرئی ایجاد کند که در قطعات مشبک طلای 18 عیار ترکیب می شود و در عین حال پوشیدن آن را بسیار آسان می کند.

شما واقعاً باید یکی از آنها را امتحان کنید تا بفهمید چقدر باورنکردنی است و جواهرات چقدر روی پوست راحت می نشیند.

این قطعات که در ویترین برند قرار می گیرند ذاتا متعلق به فوپ هستند و با این حال به روندهای معاصر که در آن اشکال هندسی، قهرمان داستان هستند نیز سری می زنند.»

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

 

منبع
گلد نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا