موضوعات داغ

جواهرات مروارید

مروارید ؛ جواهرات سنگ تولد خرداد

خلاصه نوشته
  • مرواریدها بسیار نرم هستند و آنها را در برابر خراشیدگی و شکستن آسیب پذیر می کند. مراقب جواهرات مروارید پرورشی خود باشید تا ماندگاری و زیبایی داشته باشید
  • برای تمیز کردن، مرواریدهای خود را با یک پارچه نرم و خشک (یا کمی مرطوب) پاک کنید. دستمال‌های پاک کننده یک گزینه خوب و ملایم برای مروارید است.

مراقبت از جواهرات مروارید

مروارید ؛ جواهرات سنگ تولد خرداد

جواهرات مروارید

مروارید ها انتخابی شیک و مناسب برای بسیاری از مناسبت‌های خاص، از مراسم جشن، عروسی، و مراسم رسمی گرفته تا فعالیت ‌های تجاری و غیررسمی هستند. مروارید ها با بافت کرمی، براق و رنگین کمانی خود، به روش منحصر به فرد خود می درخشند. به عنوان سنگ، Pearl یک هدیه فوق العاده برای متولدین خرداد است. مرواریدها که در سبک های مختلف موجود هستند، از نوستالژیک تا مدرن را شامل می شود. مرواریدها از لایه به لایه خرچنگ تولید شده و در پوسته نرم تنان تشکیل شده اند. از آنجایی که مروارید به ندرت در طبیعت یافت می شود، انسان ها سیستمی برای تولید مرواریدهای پرورشی ایجاد کرده اند. در این فرآیند، محرک های ریز داخل پوسته نرم تنان وارد می شود. با انباشته شدن خرچنگ در اطراف محرک ها در طول زمان، مروارید های زیبای پرورشی ایجاد می شوند. تقریبا تمام مرواریدهایی که امروزه در فروشگاه ها پیدا می کنید، پرورش یافته هستند.

مروارید

رنگ: صورتی، نقره ای، کرم، سفید، طلایی، خاکستری، آبی، مشکی و سبز. آنها همچنین می توانند رنگ آمیزی شوند. درخشش، درخشندگی سطح بازتابنده و همچنین صافی بسیار مهم است.

دوام: معمولا دوام خوب، اما متغیر. مروارید ها می توانند خراشیده شوند یا سایش نشان دهند، به خصوص زمانی که در حلقه ها نصب شوند.

جواهر

آیا جواهرات مروارید پرورشی برای پوشیدن معمولی ایمن است؟

مرواریدها بسیار نرم هستند و آنها را در برابر خراشیدگی و شکستن آسیب پذیر می کند. مراقب جواهرات مروارید پرورشی خود باشید تا ماندگاری و زیبایی داشته باشید. در مورد حلقه های مروارید پرورشی دقت بیشتری داشته باشید که تاثیر منظم تری خواهند داشت. از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خانگی از جمله اسپری مو، عطر و لوازم آرایشی اجتناب کنید. مروارید باید آخرین چیزی باشد که می پوشید و اولین چیزی است که بر می‌دارید.

مروارید

چگونه زیورآلات مروارید را تمیز کنیم

مروارید های پرورشی سنگی بسیار ظریف هستند. برای تمیز کردن، مرواریدهای خود را با یک پارچه نرم و خشک (یا کمی مرطوب) پاک کنید. دستمال‌های پاک کننده یک گزینه خوب و ملایم برای مروارید است. مروارید های خود را در محلول آب و صابون خیس نکنید. هرگز از پاک کننده های اولتراسونیک یا بخار استفاده نکنید. رشته های مرواریدی که اغلب پولیش می شوند، باید هر دو سال یکبار مجددا پولیش شوند.

مروارید

نحوه نگهداری جواهرات مروارید پرورشی

نگهداری صحیح جواهرات برای نگهداری از مروارید های پرورشی در شرایط خوب ضروری است . مروارید های پرورشی را در یک کیسه جواهرات نرم و دور از سایر لوازم جانبی نگهداری کنید.

مروارید

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
علی صابونی
منبع
kay

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا