موضوعات داغ

دستبند و اپل واچ ؛ جذاب و شیک

آیا پوشیدن دستبند با اپل واچ در مد و استایل، مجاز است؟

خلاصه نوشته
  • هنگام انتخاب یک دستبند برای ست کردن با اپل واچ، مهم است که رنگ ساعت با دستبند، مکمل و هماهنگ باشد
  • دستبند های مروارید، شاید از بهترین طرح های دستبند متناسب با اپل واچ شما نباشد؛ اما این نوع دستبند همواره مورد علاقه زنان بوده است
  • طراحی مربعی شکل، یکی از بهترین طرح‌های دستبند الماس است و با طراحی ساعت اپل مطابقت دارد
  • اگر می‌خواهید دستبند طلا را با این نوع ساعت ست کنید، از دستبندهای طلا با بندهای بافت، چرم و سنگ استفاده کرده و ترکیبی عالی و شیک خلق کنید

نکات کاربردی برای استفاده دستبند با ساعت هوشمند

آیا پوشیدن دستبند با اپل واچ در مد و استایل، مجاز است؟

دستبند و اپل واچ ؛ جذاب و شیک

افرادی که از اپل واچ استفاده می کنند، پس از مدتی این ساعت هوشمند با کارایی بالا به یکی از لوازم‌‌های جانبی ضروری، دائمی و روزمره برای آنها تبدیل می‌شود؛ طوری که بدون آن نمی‌توانند بخوابند یا بیرون بروند و با آن زندگی می‌کنند. شما می‌توانید در کنار Apple Watch یا هر ساعت هوشمند دیگر، از دستبندهای متنوعی استفاده کرده و استایل خود را شیک و متفاوت کنید. فقط باید نحوه صحیح پوشیدن آن را بدانید. زیرا اگر دستبندهایی انتخاب کنید که با استایل اپل واچ شما همخوانی نداشته باشد، جلوه ساعت شما هم از بین می‌رود. در این مقاله، نکاتی را برای پوشیدن دستبند با اپل واچ با شما به اشتراک می گذاریم. به خواندن ادامه دهید تا از اشتباهات رایج در ست کردن دستبند با ساعت هوشمند شیک خود، جلوگیری کنید.

دستبند

آیا پوشیدن دستبند با اپل واچ در مد و استایل، مجاز است؟

بله، می توانید دستبندهای خود را با اپل واچ بپوشید. اما باید به ویژگی های ساعت از جمله طراحی لبه ها و شکل ساعت و نوع بند آن، توجه کنید. همچنین نوع، جنس و مدل دستبند نیز بسیار مهم است. مثلا اگر دستبند مورد نظر شما از مواد سخت و لبه های تیز ساخته شده است، پوشیدن آن با اپل واچ، ایده آل نیست؛ زیرا به ساعت شما ممکن است آسیب برساند.

apple

نکات مهم برای پوشیدن دستبند با اپل واچ

همانطور که در بالا ذکر شد، انتخاب پوشیدن دستبند با ساعت اپل و یا هر ساعت هوشمند دیگر، تابع ویژگی‌های دستبند و ساعت است. همچنین باید راحتی خود را در نظر داشته باشید. در ذیل چند نکته مفید برای ترکیب دستبند و ساعت هوشمند، گردآوری شده است که زیبایی استایل شما را تضمین می کند.

۱ -جنس مناسب برای دستبند خود انتخاب کنید

جنس دستبندی که می توانید انتخاب کنید، برای افراد مختلف، متفاوت است. اما نکته مهم این است که ویژگی‌های ساعت شما، تعیین کننده دستبندی است که می‌خواهید با آن ست کنید. پس شما باید به مواد استفاده شده برای ساخت ساعت و رنگ و جنس بند آن توجه کنید. این ویژگی‌ها ایمنی ساعت را تعیین می‌کند. از آنجایی که نمی‌خواهید ساعت شما با خط و خش یا آسیب قابل توجه دیگری از جانب دستبند مواجه شود، باید مطمئن شوید که دستبند از موادی ساخته شده است که برای ساعت مناسب است.

اپل واچ

۲ -دستبندهای شیک و ظریف را انتخاب کنید

بهترین گزینه لوازم جانبی برای اپل واچ یا ساعت‌های هوشمند، دستبندهای شیک و ظریف است. این دستبندها به خوبی با ظاهر لوکس و درشت اپل واچ هماهنگی دارند، زیرا دستبندهای ساده و شیک، پارادوکس چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند. همچنین اگر دستبند با چند طرح را انتخاب کنید، الگوهای غیرمنتظره آن، توجه بیشتری را به مچ دست شما جلب می‌کند.

۳ -دستبند طلای ساده

دستبندهای ساده طلا، کلاسیک‌های شیک و جاودانه مناسب برای همه افراد است. شما می‌توانید این دستبند را با هر چیزی که می‌خواهید بجز ساعت‌های اپل و هوشمند، ست کنید. اگر می‌خواهید دستبند طلا را با این نوع ساعت ست کنید، از دستبندهای طلا با بندهای  بافت، چرم و سنگ استفاده کرده و ترکیبی عالی و شیک خلق کنید.

فشن

۴ -دستبند طرح سکه

شما همچنین می توانید دستبند طرح سکه طلا را انتخاب کنید. طراحی این دستبند ساده است و کاملاً با اپل واچ ست می‌شود. همچنین می توانید دستبند سکه را با طرح دلخواه و منحصر به فرد خود سفارش دهید. بنابراین، اگر به دنبال دستبندی هستید که سادگی بند چرمی اپل واچ شما را جبران کند و در عین حال استایل جذاب، غیررسمی و روزمره ای داشته باشید، این دستبند را انتخاب کنید. این دستبند می تواند از جنس طلا یا با روکش طلا باشد.

سکه

۵ -دستبند الماس

انواع مختلفی از دستبندهای الماس وجود دارد که می‌توانند مکمل اپل واچ شما باشند. طراحی مربعی شکل، یکی از بهترین طرح‌های دستبند الماس است و با طراحی ساعت اپل مطابقت دارد. چنین دستبندهایی در عین سادگی، ظاهر زیبا و مجلل خود را خیلی زود نشان می دهند.

۶ -دستبندهای بافت

اگر به سبک های معاصر علاقه دارید، ممکن است بخواهید دستبندهای غیر فلزی و ساخته شده با نخ را امتحان کنید. این دستبندها شیک، منحصر به فرد و مد روز هستند و با ساعت و استایل شما کاملاً مطابقت دارد. دستبندهای ماکرامه و بافت، بسیار سبک و راحت هستند و استفاده از آن ها حال و هوای زیبایی به شما می دهند.

۷- دستبند مروارید

دستبند های مروارید، شاید از بهترین طرح های دستبند متناسب با اپل واچ شما نباشد؛ اما این نوع دستبند همواره مورد علاقه زنان بوده است. بنابراین، اگر به دنبال استایل متفاوت و کلاسیک هستید، حتما یک دستبند مروارید را با ساعت هوشمند خود امتحان کنید.

اپل

۸- تطبیق رنگ

هنگام انتخاب یک دستبند برای ست کردن با اپل واچ، مهم است که رنگ ساعت با دستبند، مکمل و هماهنگ باشد. خرید دستبندهایی متناسب با رنگ ساعت، مقرون به صرفه نیست؛ پس می توانید برای دوری از یکنواختی و داشتن ظاهری شیک و متنوع، بند هایی با رنگ های مختلف برای ساعت خود تهیه کنید. امکان خرید بند ساعت هوشمند در رنگ‌های مختلف، یکی از جذاب ترین ویژگی‌های آن است. علاوه بر رنگ‌های هماهنگ، باید به پوشیدن دستبند و ساعت‌های هوشمند با جنس همسان نیز فکر کنید.

۹ -تعداد دستبندهایی که می‌توانید به دست کنید

این یک سوال رایج و مهم است که هنگام جستجوی دستبند برای پوشیدن با ساعت هوشمند خود باید به آن توجه کنید. اما تعداد دستبندهایی که انتخاب می‌کنید متفاوت است و بستگی به استایلی دارد که به‌دنبال آن هستید. به‌طور کلی، ۵ دستبند، حداکثر تعدادی است که می‌توانید با ساعت هوشمند خود ببندید.

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا