موضوعات داغ

حراج یاقوت کمیاب سریلانکایی بولگاری

برای اولین‌بار

خلاصه نوشته
  • در میانه این گردنبند یک قطعه یاقوت آبی سریلانکا به رنگ آبی سلطنتی (دلیل نامگذاری گردنبند) به وزن 118/35 قیراط با کیفیت و رنگ عالی قرار گرفته که این گردنبند را به قطعه‌ای خاص و کمیاب تبدیل کرده است

یاقوت کمیاب سریلانکایی بولگاری برای اولین بار به حراج گذاشته می شود

امسال برای اولین بار یکی از گردنبندهای برند bulgari که متعلق به مجموعه خصوصی است به نام گردنبند Royal Blue یا آبی سلطنتی بعد از نمایش در هنگ‌کنگ، ژنو، تایپه، سنگاپور و نیویورک در یک حراجی به نمایش در می‌آید.

گردنبند آبی سلطنتی به یک مجموعه خصوصی تعلق داشته به این معنی که به سفارش شخصی ساخته شده است به همین دلیل تاکنون رونمایی نشده بود. این گردنبند خارق العاده برای اولین‌بار در 18 مارس 2023 در مقر جدید حراجی Philips در هنگ کنگ رونمایی شد.

بولگاری

برای اولین‌بار

این گردنبند احتمالا در سال 2004 ساخته شده. در میانه این گردنبند یک قطعه یاقوت آبی سریلانکا به رنگ آبی سلطنتی (دلیل نامگذاری گردنبند) به وزن 118/35 قیراط با کیفیت و رنگ عالی قرار گرفته که این گردنبند را به قطعه‌ای خاص و کمیاب تبدیل کرده است. لوچیا سیلوستری، مدیر خلاقیت بولگاری، درباره این یاقوت آبی گفته: «زمانی که در سال 2004 آنرا در دست گرفتم چنان تحت تأثیر قرار گرفتم که هنوز آن احساس را به یاد دارم.» این گردنبند هیچ‌گاه در رونمایی‌های رسمی بولگاری نمایش داده نشده.

Royal Blue

ناقابل بین 2/3 تا 5/4 میلیون دلار

گردنبند آبی سلطنتی با قیمت تخمین زده شده بین 2/3 تا 5/4 میلیون دلار در ماه می برای فروش گذاشته می‌شود. اما با توجه به اینکه این گردنبند یک قطعه کلکسیونی است و احتمالا متقاضیان زیادی برای آن وجود دارد با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسد.

یاقوت سریلانکایی

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا