موضوعات داغ

محبوب ترین برندهای طلا و جواهر

خلق کردن جواهرات با الهام گرفتن از زیبایی های طبیعت

خلاصه نوشته
  • جواهرات هرگز از مد نمی افتند. فرقی نمی کند مربوط به چه دهه ای باشند و یا توسط کدام یک از برندهای معروف جواهرات ساخته شده باشند، در هر صورت اکثر خانم ها را شدیدا به سمت خود جذب می کنند
  • یکی از مشهورترین مجموعه های برندبولگاری ، ساعت های به شکل مار است که همچنان طرفداران خاص خود را دارد

معروفترین برندهای طلا و جواهر

برند طلا و جواهر

همان طور که می دانید معروف ترین برند طلا و جواهر دنیا مثل کارتیه، بولگاری، شومی، گارارد و دیگر برند های طلا و جواهرات معروف جهان با درنظر گرفتن سلایق مخاطبان و مشتریان خود توانسته اند به این موقعیت و محبوبیت دست پیدا کنند. برندهای طلا و جواهر با توجه ویژه به مسائل روز دنیا که احساسات اکثریت مردم دنیا را بر می انگیزد و همچنین الهام گرفتن از زیبایی های طبیعت جواهراتی را خلق کرده اند که به طور ویژه ای به این نیاز علاقمندان جواهرات پاسخ داده است.

جواهرات هرگز از مد نمی افتند. فرقی نمی کند مربوط به چه دهه ای باشند و یا توسط کدام یک از برندهای معروف جواهرات ساخته شده باشند، در هر صورت اکثر خانم ها را شدیدا به سمت خود جذب می کنند.

تیفانی

جواهرات برند تیفانی

وقتی به معروف ترین مجموعه های تیفانی فکر می کنیم معمولا اسم Paloma Picasso ،  Elsa Peretti و   Jean Schlumberger  و یا مجموعه نقره ای محبوب Return To Tiffany در ذهن ما تداعی می شود. تیفانی از جمله برندهایی است که می توان نمونه های مختلفی از آن را در مجموعه جواهرات افراد با سلیقه های متفاوت پیدا کرد. این برند در سال 1837 توسط Charles Lewis Tiffany و John B. Young تأسیس شد که در ابتدا روی تولید جواهر تأکید چندانی نداشت و به عنوان یک فروشگاه لوازم تحریر و کالا های فانتزی کار خود را شروع کرد و رفته رفته وارد صنعت جواهر سازی شد. به جرات می توان گفت تیفانی یکی از قدیمی‌ ترین برندهای معروف جواهرات در جهان است. افراد معروف مانند آبراهام لینکلن و سیاستمداران آمریکایی اولین افرادی بودند که از جواهرات این برند معروف برای هدیه دادن به همسران و سران دولتی سایر کشور ها استفاده کردند.

کارتیر

جواهرات برند کارتیه

خالق این برند لویی فرانسوا کارتیه است که در سن 28 سالگی، سال 1847 فعالیت خود را از یک مغازه کوچک در خیابان مونتورگوئل پاریس شروع کرد. در سال 1874 پسرش آلفرد کنترل شرکت را به دست گرفت. با این که در آن زمان نیز کارتیه از شهرت خوبی برخوردار بود اما سه پسر آلفرد به نام های لوئیس، پیر و ژاک آن را به یکی از برندهای معروف جواهرات در سراسر دنیا تبدیل کردند. در حالی که لوئیس مسئولیت پاریس را بر عهده داشت، در سال 1902 ژاک به لندن رفت و دو سال بعد توانست نظر خاندان سلطنتی را جلب و جواهراتی را برای پادشاه ادوارد هفتم و دربارش عرضه کند. پیر نیز به نیویورک سفر کرد و در سال 1917، مغازه 653 خیابان پنجم را برای فروش بهترین مروارید ها خریداری کرد. این قطعه از املاک و مستغلات برند کارتیه همچنان به عنوان یکی از فروشگاه های شاخص و اصلی باقی مانده است. از آن زمان به بعد این برند در سطح جهانی گسترش پیدا کرد و بسیاری آن را بهترین برند جواهر می دانند. مشتریان کارتیه اغلب خانواده سلطنتی، ستارگان سینما و سرمایه گذاران تجاری هستند. پادشاه فاروق مصر، دوشس ویندزور، الیزابت تیلور، گریس کلی و کلارک گیبل همگی حداقل یکی از قطعات ساخته شده توسط این برند را خریداری کرده اند.

هرمس

جواهرات برند هرمس

بنیانگذار خلاق مجموعه هرمس که امروزه به یکی از برندهای معروف جواهرات تبدیل شده است، کسی نیست جز تیری هرمس. داستان شهرت او از سال 1828 زمانی که نیمی از خانواده خود را به علت بیماری از دست داده بود و به عنوان یک قربانی جنگ از کرفلند به پاریس نقل مکان کرد، شروع شد. در سال 1837، هرمس مزون معروف خود را در خیابان دورمپارت افتتاح کرد و در آن برای مشتریان خصوصی خود که عمدتا اشراف زادگان فرانسوی بودند، کالسکه، تسمه و افسار با کیفیت تولید می کرد. او در این کار بسیار ماهر بود و جوایز متعددی برای ابداعات خود دریافت کرد، از جمله جایزه اول نمایشگاه جهانی 1867 در پاریس. در دهه 1930 این برند پا به عرصه تولید ساعت های خاص و زیبا گذاشت و همکاری خود را با یک شرکت معروف سوئیسی به نام یونیورسال ژنو شروع کرد. هرچند این همکاری مدت کوتاهی به طول انجامید ولی مقدمه ای برای ورود به عرصه تولید ساعت و دستبند های خاص برند هرمس محسوب می شد. این رشد تا دهه 1940 ادامه داشت و در سال 1949 هرمس خط جدید تولیدات خود را که شامل عطر و کروات ابریشم بود، روانه بازار کرد. عطر فوق العاده این برند Eau d’Hermès  نام داشت. محصولات جدید به سرعت در دسته پرفروش ترین های دوران خود قرار گرفتند. امروزه نیز همچنان اکسسوری های هرمس مانند کیف، کلاه، کروات و دستبند در رده بهترین محصولات از برندهای معروف جواهرات جهان قرار دارد.

گوچی

جواهرات برند گوچی

جواهرات گوچی ترکیبی بی نظیر از تجمل، هنر و زرق و برق معاصر هستند که با ظرافت تمام و البته به صورت جسورانه ای طراحی و ساخته شده اند. این جواهرات خاص رمز و راز هایی دارند که آن ها را از برندهای دیگر کاملاً متمایز می کند.گر به دنبال اضافه کردن اکسسوری های قدیمی و شیک به مجموعه خود هستید، حقیقتاً باید بگوییم گوچی یکی از برندهای معروف جواهرات است که ارزش جمع آوری کردن را دارد.جالب است بدانید این برند معروف نیز فعالیت خود را با ساخت چمدان و لوازم جانبی مسافرتی آغاز کرد. بعد از جنگ جهانی دوم خط تولید گوچی کمی تغییر کرد و شروع به تولید دستکش، کمربند، کیف پول، جاکلیدی و کفش های معروف گوچی کرد و با لوگو اختصاصی خود (GC) در کل دنیا محبوب شد. این برند نهایتاً در سال 1966، ساعت و جواهرات شیک و خاص را به خط تولید محصولات لوکس خود اضافه کرد و اولین قطعه جواهر خود را با لوگو GC که از طلا و سنگ های قیمتی ساخته شده بود روانه بازار کرد. از آن زمان به بعد، خط تولید جواهرات این برند معروف به طور تصاعدی رشد کرد و قطعات سفارشی بسیاری مانند حلقه های طلا و نقره، گوشواره، دستبند، دکمه سرآستین و گردنبند را تولید کرد.

مسیکا

جواهرات برند مسیکا

والری مسیکا دختری که بازی در دنیای صنعت الماس را تغییر داد. او آن ها را به اکسسوری های قابل استفاده و شیک، با ظاهری تند و راک اند رول تبدیل کرد و به سرعت به یکی از برندهای معروف جواهرات تبدیل شد. والری دختر یک فروشنده برجسته الماس به نام آندره مسیکا بود که برند جواهرات زیبای خود را سال 2005 در پاریس راه اندازی کرد. او متخصص استفاده از الماس های سفید در طرح های مدرن امروزی است. والری که از دوران جوانی توسط جواهرات رویایی احاطه شده بود، از تجارت الماس دور شد تا اشتیاق خود را بر روی طراحی قطعات ظریف و زیبا متمرکز کند. زمانی که الماس به عنوان یک سنگ دست نیافتنی تلقی می شد او به دنبال یافتن حد وسط بین جواهرات گران قیمت و ارزان قیمت بود .پدرش از طرح او حمایت کرد، اما دو اصل را برای او تعیین کرد. از هیچ کس دیگری کپی نکند و فقط از الماس استفاده کند .او با عزمی راسخ برای متمایز ساختن مسیکا از سایر برندهای معروف جواهرات، به نوآوری پرداخت و امروزه به یکی از مشهورترین برندهای موجود در صنعت جواهر سازی تبدیل شده است.

شوپارد

جواهرات برند شوپارد

برند Chopard از جواهرات بسیار زیبا گرفته تا ساعت های استثنایی، صنایع دستی خارق العاده، داشتن جواهرات مجلل و مجموعه های نفیس از جمله Happy Diamonds ،  Imperialeو  Happy Hearts شهرت بسیاری دارد.  این شرکت لوکس سوئیسی که امروزه در رده برندهای معروف جواهرات قرار دارد، در سال 1860 توسط ساعت ‌ساز هنرمند به نام اولیسه شوپارد تأسیس شد و بعد از او ابتدا در سال 1937 به پسرش پل و سپس در سال 1943 به نوه‌اش پل آندره منتقل شد. نهایتاً در سال 1963 شوپارد به زرگر و ساعت ساز معروف کارل شوفله سوم فروخته شد و تا به امروز زیر نظر خانواده شوفله باقی مانده .در طراحی های خاص این برند جواهرات زیبا و ساعت های ورزشی منحصر به فرد، الماس های متحرک نمادین و نقوش قلب به چشم می خورد. شما می توانید برای خرید و مشاهده جواهرات برند های معروف به سایت جواهری سُروری مراجعه کنید و از خدمات این سایت بهره مند شوید.

bulgari

جواهرات برند بولگاری

خلاقیت، تجمل و رنگ های خاص، همگی عناصر اصلی جواهرات بولگاری هستند که آن را به یکی از زیباترین و جذاب ترین برندهای معروف جواهرات تبدیل کرده است. بولگاری که از اوایل قرن نوزدهم به شهرت رسیده است، همیشه در رأس بهترین اکسسوری ها قرار داشته و همواره بر اساس مد روز پیش رفته است. این برند در طراحی های مختلف خود از سنت های بیزانسی و اسلامی در کنار یکدیگر بهره برده است. استفاده از نقوش تمثیلی، گل و شاخ و برگ گیاهان آن را از سایر برندهای معروف جواهرات متمایز کرده است. یکی از مشهورترین مجموعه های این برند، ساعت های به شکل مار است که همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا