موضوعات داغ

حجت شفائی ؛ برای سرمایه گذاری طلای ساخته شده ایرانی بخرید

پرچم طلای ایران بالاست

خلاصه نوشته
  • رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران ؛ از مردم عزیز خواهش می کنم که به تولیدات فرزندان خود ، تولیداتی که توسط این عزیزان در ایران انجام می پذیرد بیشتر توجه کنند و بیشتر استقبال کنند
  • حجت شفائی ؛ پیشنهاد می کنم و توصیه می کنم برای سرمایه گذاری به سمت ارز ، طلای آبشده و سکه نروند

حجت شفائی : صنعت طلا و جواهر ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد

گفت و گوی اختصاصی تلویزیون الماس با حجت شفائی ، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران در نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا ،  جواهر، نقره ، گوهرسنگ‌ ها  و صنایع وابسته تهران 1401

حجت شفائی : در لحظات پایانی نمایشگاه طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و صنایع وابسته هستیم . دستاوردهایی که نمایشگاه داشت تولیدکنندگان عزیز ، طراحان عزیز و عزیزانی که آموزشگاه دار بودند در این نمایشگاه حضور پیدا کردند . عزیزانی که در بحث صنعت ، تجهیزات و ماشین آلات حضور پیدا کرده بودند افتخار آفریدند . امیدواریم که در سال های آینده این نمایشگاه ها پربارتر و بهتر برگزار شود . بنده به عنوان یک خدمت گزار در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا ، جواهر ، نقره و سنگ های قیمتی ایران از همه اعضای هیأت مدیره و بازرسان محترم و همچنین پرسنل اتحادیه طلا تشکر می کنم که ما را در برگزاری این نمایشگاه یاری کردند و همچنین از شرکت سپنتاس کیش .

از مردم عزیز خواهش می کنم که به تولیدات فرزندان خود ، تولیداتی که توسط این عزیزان در ایران انجام می پذیرد بیشتر توجه کنند و بیشتر استقبال کنند اگر می خواهند سرمایه گذاری کنند حتما طلای ساخته شده داخل ایران را بخرند ، پیشنهاد می کنم و توصیه می کنم به سمت ارز ، طلای آبشده و سکه نروند چون حباب دارند ، حباب کاذب دارند و قطعا متضرر خواهند شد . از طلاهایی که ساخته می شوند و کد استاندارد دارند که توسط اداره استاندارد به انها کد اهدا می شود و شناسنامه دارند خریداری کنند . هر موقع که بخواهند بفروشند فقط دست مزد آن کم می شود . الان با این وضعیت که همه ملاحظه می فرمایند حباب سکه اینقدر بالاتر رفته که چند برابر دست مزد طلای ساخته شده است . این نمایشگاه برگزار شد که زنان و مردان طلایی ایران بگویند که ما هنوز هستیم ، پرچم طلای ایران بالاست و ما در تولید طلا در عرضه طلا ، در آموزش هنر صنعت طلا و جواهر در دنیا حرفی برای گفتن داریم .

امیدوارم که همه عزیزان به این جسارتی که بنده کردم نه در قالب نصیحت نصیحت بود نه در قالب توصیه بود فقط خواستم واقعیت ها را عرض کنم که توجه داشته باشند.

از شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران و دست اندر کاران تقدیر و تشکر می کنم.

نمایشگاه تخصصی و بین المللی طلا ، جواهر، نقره ، گوهرسنگ‌ ها  و صنایع وابسته تهران 1401

تلویزیون الماس اولین استارت آپ رسانه ای در صنعت طلا ، جواهر ، نقره ، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
محمد علی صابونی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا