موضوعات داغ

از درخت روی سر لیدی گاگا تا ملکه برفی شدن کیتی پری

استایل‎ های ماندگار کریسمس

خلاصه نوشته
  • لیدی گاگا حتی اگر لباس گوشت هم نپوشد، دقیقا می‌داند چگونه لباس بپوشد که متفاوت جلوه کند.
  • کیتی پری از آن دسته سلبریتی‌هایی است که ذوق سلیقه زیادی برای کریسمس‌هایش به خرج می‌دهد. از درخت کریسمس گرفته تا آدم برفی و حتی بابانوئل، کیتی پری به همه آیتم‌های کریسمس اهمیت می‌دهد
  • بدون شک جکی کندی در دهه 60 میلادی از خوشپوش‌ترین زنان به حساب می‌آمد. هنوز هم از او به عنوان یک فشن آیکون یاد می‌شود و پیراهن‌های جذابش برای همیشه ماندگار شده‌اند
  • مدل پیراهن قرمزی که مرلین مونرو در کریسمس سال 1952 پوشیده، شباهت زیادی به پیراهن سفید رنگ معروفش در فیلم «خارش هفت ساله» دارد

گالری جواهری غزل شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کند

استایل های ماندگار کریسمس

از درخت روی سر لیدی گاگا تا ملکه برفی شدن کیتی پری

با آغاز کریسمس، سلبریتی‌های خارجی به سمت استایل‌ها و دکوراسیون‌های کریسمسی گرایش پیدا می‌کنند. البته که این روزها، کریسمس به زیبایی و سرزندگی سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود. در این مطلب نگاهی به ماندگارترین استایل‌های سلبریتی‌های خارجی در جشن کریسمس داشته‌ایم.

آوا گاردنر

دامن‌های دایره‌ای ساده در دهه 50 میلادی از پرطرفدارترین آیتم‌ها بودم. در تصویر ماندگاری که از آوا گاردنر در دهه 50 میلادی می‌بینید، او یک دامن بلند مشکی رنگ که روی آن طرح‌های درخت کریسمس دارد، پوشیده و آنرا با تاپ سبز رنگ زیبایش ست کرده. سبزی پیراهن، تیرگی دامن را خنثی کرده و از سویی هم ترکیب زیبایی با درخت‌های سبز دامن ساخته است.

آوا گاردنر

مرلین مونرو

برخلاف آوا گاردنر که برای کریسمس به سراغ رنگ سبز رفته، مرلین مونروی زیبا، رنگ قرمز را انتخاب کرده است. مدل این پیراهن قرمز که مرلین مونرو در کریسمس سال 1952 پوشیده، شباهت زیادی به پیراهن سفید رنگ معروفش در فیلم «خارش هفت ساله» دارد. این پیراهن به تنهایی هم زیبایی لازم را دارد، اما گوزنی که در قسمت بالاتنه‌ی لباس قرار گرفته، جذابیت آن را بیشتر کرده و حس و حال کریسمسی بیشتری به آن داده است.

مرلین مونرو

الیزابت تیلور

بانوی زیبای سینما در شب کریسمس به سراغ استایلی شبیه به بابا نوئل رفته. دامن پیلدار در آن سال‌ها، طرفداران زیادی داشت. الیزابت زیبا هم به سراغ یک دامن پلیسه‌ای سفید رنگ رفته و آن را با کمربند پهن قرمزی ست کرده است. او برای قسمت بالاتنه هم تاپ سفید رنگ و رویه قرمزی را انتخاب کرده تا تناسب رنگی سفید و قرمز را حفظ کند. موهای زیبای الیزابت تیلور از آیکانیک‌ترین مدل‌ها به حساب می‌آید.

الیزابت تیلور

جکی کندی

بدون شک جکی کندی در دهه 60 میلادی از خوشپوش‌ترین زنان به حساب می‌آمد. هنوز هم از او به عنوان یک فشن آیکون یاد می‌شود و پیراهن‌های جذابش برای همیشه ماندگار شده‌اند. در تصویری که از او می‌بینید، او یک پیراهن ساده و در عین حال شیک قرمز رنگ انتخاب کرده که کاملا مناسب کریسمس و البته موقعیت اجتماعی و سیاسی اوست. او این پیراهن قرمز را با کفش‌های ساده مشکی، موهای همیشگی‌اش و گمرواریدهایی که امضای استایلش هستند، ست کرده.

جکی کندی

کیتی پری

کیتی پری از آن دسته سلبریتی‌هایی است که ذوق سلیقه زیادی برای کریسمس‌هایش به خرج می‌دهد. از درخت کریسمس گرفته تا آدم برفی و حتی بابانوئل، کیتی پری به همه آیتم‌های کریسمس اهمیت می‌دهد. در تصویری که از کیتی پری می‌بینید او استایل سفید رنگی شبیه به ملکه برفی ساخته. پاپیون روی سرش و رژ لب قرمز رنگش، زیبایی و فانتزی بودن او را تکمیل کرده.

کیتی پری

لیدی گاگا

لیدی گاگا حتی اگر لباس گوشت هم نپوشد، دقیقا می‌داند چگونه لباس بپوشد که متفاوت جلوه کند. او در این تصویر پیراهن کوتاه قرمز رنگی که یقه خاص و متفاوتی دارد، پوشیده و موهایش را سبز کرده است. ترکیب سبز و قرمز هرچقدر برای ما ایرانی‌ها یادآور شب یلداست، برای سلبریتی‌های غیر ایرانی یادآور کریسمس است. لیدی گاگا برای جلب توجه هر چه بیشتر کلاهی شبیه به درخت کریسمس هم روی سرش گذاشته.

لیدی گاگا

میشل اوباما

میشل اوباما به عنوان یکی از خوشپوش‌ترین بانوان اول تاریخ آمریکا به حساب می‌آید. بانوی اول سابق آمریکا، برای کریسمس به سراغ پیراهن ساتنی رفته که رنگ زمینه آن آبی است و رنگ‌های قرمز و طلایی هم در آن به کار رفته‌اند. او این پیراهن ساتن را با کفش‌های طلایی ست کرده.

میشل اوباما

الماس تی وی اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا