موضوعات داغ

جواهرات و فنگشویی

آکوامارین در فنگشویی

خلاصه نوشته
  • آکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می‌دهد و بسیار برای هنرپیشگان، موسیقی‌دان‌ها و غیره موثر است و آنها را در کارشان همراهی می‌کند.
  • اگر شما از حساسیت‌های پوستی رنج می‌برید، باید آکوامارین را در یک لیوان، که در آن یک سوم آب گوارا ریخته شده قرار دهید و بعد بگذارید پوست شما در طی یک شب با این آب خیس بماند.

دانستنی جواهرات

جواهرات و فنگشویی

آکوامارین در فنگشویی

در این مطلب ویژگی‌ های سنگ درمانی آکوامارین بیان شده است. سنگ آکوامارین متعلق به گروه یاقوت ­‌های کبود است. عنصری که به این سنگ رنگ می­‌ دهد، آهن است. این سنگ کانی مهم و خاص سنگ‌­ های آتشفشانی است که در کشورهای برزیل، ماداگاسکار و کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق یافت می‌­ شود .

آکوامارین در فنگشویی

تاثیر بر بدن انسان

این سنگ مخصوص بیماری­‌های مجرای تنفسی، برونشیت و ناراحتی­‌های ناحیه ریه و گردن است. ما را در برابر سرماخوردگی و التهاب حنجره حمایت می­‌کند و تارهای صوتی را تقویت می‌­کند. آکوامارین باعث تقویت قلب می‌­شود و از انفاکتوس عضله‌­های قلبی جلوگیری می­‌کند. همچنین سیستم دفاعی در بدن و غده تیموس را قوت می­‌بخشد. این سنگ برای آلرژی­‌ها و حساسیت­‌هایی که باعث ریزش اشک در چشم­‌ها می‌­شوند مؤثر است و همینطور برای اعصاب، غده تیرویید، لنف و بیماری­‌های خونی استفاده می­‌شود.

جواهرات و فنگشویی

تاثیر بر روان و روح

آکوامارین قدرت بیان و هوش را افزایش می­‌دهد و بسیار برای هنرپیشگان، موسیقی‌دان­‌ها و غیره موثر است و آنها را در کارشان همراهی می­‌کند.

طالع‌بینی

نشان طالع‌ بینی

این سنگ تحت صورت ­‌های فلکی دلو، ماهی، میزان و جوزا قرار دارد.

سنگ درمانی

محل چاکرا

این سنگ برای به کار بردن در چاکراهای گردن و حلق سفارش شده است.

آکوامارین در فنگشویی

خصوصیات

اگر شما از حساسیت‌­ های پوستی رنج می­برید ، باید آکوامارین را در یک لیوان ، که در آن یک سوم آب گوارا ریخته شده قرار دهید و بعد بگذارید پوست شما در طی یک شب با این آب خیس بماند . می ­‌توانید در روز چند بار این عمل را تکرار کنید . اما لازم است که روی محل­‌ های حساس و عفونی را به هیچ عنوان مالش ندهید .

آکوامارین در فنگشویی

فروش و نگهداری

این سنگ در بازار فروش به شکل‌های نتراشیده، صیقلی، گردنبند و جواهر یافت می­‌شود. اگر شما از آن برای شستشو استفاده می­‌کنید، بهتر است هر روز آن را تخلیه کنید. اگر به صورت گردنبند از آن استفاده می‌­کنید فقط کافیست هر چهار روز یک بار آن را بشویید. برای اکوامارین اشعه خورشید نیز لازم است و این بخاطر این است که شما شارژ دوباره سنگ را فراموش نکنید.

مطالب فوق برگرفته از کتاب سنگ درمانی، نوشته Schaufelberger و Landerherr به ترجمه  فرحناز ثنایی موحد است.

آکوامارین در فنگشویی

الماس تی وی اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا