موضوعات داغ

رابطه طلا با خون، جنگ و پیروزی

دنیای اسرار آمیز طلا (قسمت شانزدهم)

خلاصه نوشته
  • ملت‌هایی مانند ونزوئلا به خوبی می‌دانستند که خون و جنگ و پیروزی رابطه مستقیم با طلا دارد
  • در سال 1998 وقتی هوگوچاوز برای اولین بار به‌عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب شد پی برد که طلای ونزوئلا بار دیگر به دست اروپاییان و موسسات مالی بزرگ جهان افتاده است. صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی به دولت ونزوئلا اعلام کردند که برای ادامه حیات حکومت آزادی‌خواه جدید که روی کار آمده و برای پیشرفت حکومت در دراز مدت دولت ونزوئلا باید ذخایر طلای خود را به بانک‌هایی در خارج از کشور منتقل کند.

رابطه طلا با خون، جنگ و پیروزی

دنیای اسرارآمیز طلا (قسمت شانزدهم)

در سال 2013 نگرانی در مورد ذخایر طلا دیگر به مسأله فورت ناکس محدود نمی‌شد.

ونزوئلا با به راه انداختن یک نمایش سیاسی در مورد طلا همگان را غافلگیر کرد

رژه مردم کنار ماشین های زره‌ای که طلا را وارد کشور می‌کردند

ملت‌هایی مانند ونزوئلا به خوبی می‌دانستند که خون و جنگ و پیروزی رابطه مستقیم با طلا دارد

رابطه طلا با خون، جنگ و پیروزی چیست؟

در سال 1998 وقتی هوگوچاوز برای اولین بار به‌عنوان رئیس جمهور ونزوئلا انتخاب شد پی برد که طلای ونزوئلا بار دیگر به دست اروپاییان و موسسات مالی بزرگ جهان افتاده است.

صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی به دولت ونزوئلا اعلام کردند که برای ادامه حیات حکومت آزادی‌خواه جدید که روی کار آمده و برای پیشرفت حکومت در دراز مدت دولت ونزوئلا باید ذخایر طلای خود را به بانک‌هایی در خارج از کشور منتقل کند.

چاوز در حالی که شمش طلایی در دست داشت کمپینی را به راه انداخت تا به مردم ونزوئلا توضیح دهد که چرا به‌نظر او خارج کردن ذخایر طلا از کشور کار اشتباهی است. طبق گفته او 211 تن شمش طلا با ارزش معادل با 11 میلیارد دلار توسط بانک‌های خارجی نگهداری می‌شد.
چیزی طول نکشید که رئیس‌جمهور چاوز فهمید نگه داشتن طلای ونزوئلا در بانک‌های آمریکا و اروپا که با بحران‌های شدید مالی روبه‌رو هستند کار بسیار اشتباهی است و اینکه ممکن است این بانک‌ها بخواهند از طلای ونزوئلا برای سر و سامان دادن به بحران مالی خود استفاده کنند.
تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا