موضوعات داغ

شلوغی شگفت انگیز

بازگشت قدرتمندانه نمایشگاه جواهرات سیدنی

خلاصه نوشته
  • بیش از 140 غرفه‌دار – که بسیاری از آنها شرکت‌های بین‌المللی هستند که برای اولین بار در IJF شرکت می‌کنند – در سالن فضای باز ICC ردیف شدند و بازخوردها مثبت بود.
  • روز افتتاحیه به طرز شگفت‌انگیزی شلوغ بود زیرا خریداران مشتاق نهایی کردن سفارشات جدید بودند. همین غرفه داران اغلب روز یکشنبه را حتی شلوغ‌تر گزارش دادند که به طور سنتی روزی با بیشترین فروش بوده است.
  • نمایشگاه بزرگ بعدی جواهرات استرالیا قرار است در ماه مارس برگزار شود.

بازگشت قدرتمندانه نمایشگاه جواهرات سیدنی

شلوغی شگفت انگیز

نمایشگاه بین المللی جواهرات سیدنی ( IJF ) که هفته گذشته برگزار شد، بازگشت بسیار قوی از وقفه‌ ای که همه‌گیری کرونا تحمیل کرده بود، نشان داد و اولین نمایشگاه تجاری بزرگ این کشور طی 3 سال اخیر شاهد 3 روز پرترافیک و شلوغ در دارلینگ هاربور سیدنی بود.

به گزارش تلویزیون الماس، به نقل از جولر مگزین ، لبخندهای گرم و دست دادن‌های محکم آغاز همکاری‌های جدید برای بسیاری از بازدیدکنندگان مرکز همایش‌های بین‌المللی ( ICC ) بود.

این در حالی بود که برای دیگران، این رویداد فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد با همکاران و دوستان طولانی مدت برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ بود.

بیش از 140 غرفه‌دار – که بسیاری از آنها شرکت‌های بین‌المللی هستند که برای اولین بار در IJF شرکت می‌کنند – در سالن فضای باز ICC ردیف شدند و بازخوردها مثبت بود.

روز افتتاحیه به طرز شگفت‌انگیزی شلوغ بود زیرا خریداران مشتاق نهایی کردن سفارشات جدید بودند. همین غرفه داران اغلب روز یکشنبه را حتی شلوغ‌ تر گزارش دادند که به طور سنتی روزی با بیشترین فروش بوده است.

برای دیگران، روز افتتاحیه با بازدیدهای فراوان همراه بود و یکشنبه قوی‌ترین روز برای فروش را گزارش دادند، زیرا بازدیدکنندگان به غرفه‌هایی بازگشتند که بیشتر مورد توجه آنها قرار گرفته بود.

بازگشت قدرتمندانه نمایشگاه جواهرات سیدنی
شلوغی شگفت انگیز

بازخورد مداوم

یک بازخورد وجود داشت که هم غرفه‌داران و هم خریداران به طور یکسان گزارش دادند – «این عالی است که بعد از مدت‌ها دوری زیر یک سقف در IJF بازمی‌گردیم».

گری فیتز – روی، مدیرعامل Expertise Events به جولر مگزین گفت: «بازخورد بی‌نظیری که ما دریافت کردیم، خوش‌بینانه بود.» او ادامه داد: «بزرگترین شگفتانه شنبه بود – شروع بسیار متفاوتی در مقایسه با آنچه در سال‌های اخیر، قبل از همه‌گیری دیده بودیم، و یادآور نمایشگاه‌های سال‌های قبل تر بود».

فیتز روی همچنین گفت: «از بین کسانی که فرصت صحبت با آنها را داشتم، متوجه شدم شنبه و یکشنبه هر دو روزهای بسیار قوی بودند، اما روز اول بیشتر شبیه روز دومی بود که ما به آن عادت کرده بودیم».

فیتز روی افزود: «به نظر من، موفقیت این رویداد واقعاً جایگاه این نمایشگاه را در رویدادی که این صنعت را متحد می‌کند، دوباره تأیید کرده است».

به محض ورود به نمایشگاه جواهرات سیدنی، بازدیدکنندگان با غرفه جدید بِکس (BECKS) استقبال می‌شدند که قبلاً شرکت پیتر دبلیو بک (Peter W Beck Company) بود. این غرفه با طراحی قوی قرمز و مشکی جدیدترین حرکت کسب و کار استرالیای جنوبی بود.

گرویل اینگهام، مدیر عامل بِکس گفت:«این یک تجربه باورنکردنی برای تیم ما بود».

او ادامه داد: «با تلاش‌های عظیم تغییر نام تجاری که انجام داده‌ایم، فکر می‌کنم همه ما با کمی ترس به اینجا آمدیم – شما هرگز واقعاً مطمئن نیستید که چنین چیزی چگونه دیده خواهد ‌شود، و اکنون همه می‌توانیم به خانه برگردیم و بدانیم ارزش آن تلاش را داشت».

اینگهام گفت: «افراد واقعاً با قصد خرید در این نمایشگاه شرکت کردند – این از افتتاحیه روز اول مشخص بود، و زمانی که شما غرفه‌دار هستید و با افرادی که مشتاق خرید و امضا قرارداد هستند سروکار دارید، این دقیقاً همان چیزی است که به آن امیدوار هستید».

نمایشگاه بزرگ بعدی جواهرات استرالیا قرار است در ماه مارس برگزار شود.
بازگشت قدرتمندانه نمایشگاه جواهرات سیدنی

رزرو مجدد

برای شرکت توزیع کننده جواهرات و ساعت به نام تایم ساپلای (Timesupply) که به بیش از 800 خرده فروش در استرالیا و نیوزیلند خدمات می‌دهد – انتظارات برای نمایشگاه سیدنی روشن بود. مدیر آن، کن ابوت گفت که دلیل زیادی برای تأخیر در تایید بازگشت در سال 2023 وجود ندارد.

او گفت: «این یک نمایشگاه بسیار عالی بود که ما تصمیم گرفتیم جایگاه خود را در رویداد سال آینده نهایی کنیم، مطمئناً باز خواهیم گشت. انتظارات ما در آخر هفته این بود که به سادگی با مشتریان خود رو در رو ارتباط برقرار کنیم و امیدوار بودیم با افراد جدید ارتباط برقرار کنیم، و ما به هر دوی این اهداف دست یافتیم، بنابراین خوشحالیم».

ابوت ادامه داد: «دیدن چهره به چهره افراد زیاد بسیار عالی بود – به خصوص کسانی که اهل نیوزلند هستند که به دلایل واضح برای مدت طولانی قادر به دیدن آنها نبودیم».

برای برخی از غرفه داران، نمایشگاه سیدنی فقط برای تکمیل فروش نیست، بلکه در مورد تأیید جایگاه آنها در این صنعت است. ویلیام گانت، مدیرعامل LJ West Diamonds  استرالیا، گفت که این فرصتی است برای افزایش آگاهی این صنعت از زیبایی‌های نادر، مانند الماس صورتی طبیعی و سایر الماس‌های رنگی فانتزی ممتاز.

او گفت: «حضور ما در نمایشگاه کمی متفاوت است، ما فقط با تمرکز مستقیم بر فروش بر اساس ماهیت محصولات خود در اینجا نیستیم. ما همچنین آمده‌ایم تا شرکای خود را ملاقات کنیم و مدتی را صرف آموزش مردم در مورد کمیاب ترین و بهترین الماس‌های رنگی طبیعی کنیم و همه در غرفه‌های ما از وقت خود لذت برده‌اند».

گانت افزود: «شما این شانس را دارید که با همه اقشار جامعه در IJF ملاقات کنید، این صنعتی است که از انواع افراد و شخصیت ها تشکیل شده است و ما فکر می کنیم که اینجا بودن و بخشی از آن عالی است».

نمایشگاه بزرگ بعدی جواهرات استرالیا قرار است در ماه مارس برگزار شود.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران
گرد آورنده
گلدنیوز
منبع
.jewellermagazine

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا