موضوعات داغ

الماس صورتی ۱۱ قیراطی چقدر آب می خورد ؟

حراج الماس صورتی ۱۱ قیراطی

خلاصه نوشته
  • الماس های صورتی در طبیعت بسیار کمیاب هستند
  • الماس ویلیامسون پینک استار از معدن ویلیامسون در تانزانیا پیدا شده است، جایی که قبل از صیقل دادن توسط دیاکور، توسط شرکت معدنی پترا دیاموندز به عنوان یک الماس خام ۳۲.۳۲ قیراطی کشف شد.

الماس صورتی ۱۱ قیراطی چقدر آب می خورد ؟

حراج الماس صورتی ۱۱ قیراطی

یکی از چشمگیرترین الماس های فانتزی رنگی به نام « ویلیامسون پینک استار » در اکتبر در شعبه هنگ کنگ « ساتبی » به حراج گذاشته می شود.

به گزارش تلویزیون الماس، الماس صورتی رنگی و فانتزی ۱۱.۱۵ قیراطی بدون عیب و نقص با برش کوسنی، تخمین زده می شود که پیش فروش ۲۱ میلیون دلاری داشته باشد.

Pink Diamond

کریستین اسپوفورث ، رئیس جواهرات ساتبی به رویترز گفت: «الماس های صورتی در طبیعت بسیار کمیاب هستند.»

وی افزود: «ما در بحران قرنطینه و بحران کووید دیدیم که همیشه تقاضا برای چیزهای کمیاب و زیبا در جهان وجود دارد و این چیزی استثنایی نادر است که فکر می‌کنم در آن روز خواهان زیادی در مناقصه خواهد داشت.»

الماس ویلیامسون پینک استار از معدن ویلیامسون در تانزانیا پیدا شده است، جایی که قبل از صیقل دادن توسط دیاکور، توسط شرکت معدنی پترا دیاموندز به عنوان یک الماس خام ۳۲.۳۲ قیراطی کشف شد.

ونهائو یو، رئیس بخش جواهرات و ساعت در ساتبی آسیا گفت: «به دلیل عرضه محدود و افزایش تقاضا، قیمت الماس‌های صورتی بزرگ با کیفیت که بالای پنج قیراط بوده اند به‌طور تصاعدی در دهه گذشته افزایش یافته است.»

الماس ویلیامسون پینک استار دومین الماس بزرگ با آن رنگ و شفافیت است که در حراج به نمایش گذاشته می شود. تنها الماسی که از آن فراتر رفته، سی.اف.تی پینک استار ۵۹ قیراطی بود که در حراجی در شعبه ساتبی در سال ۲۰۱۷، ۷۱.۲ میلیون دلار به فروش رسید.

پیش از حراج، الماس ویلیامسون قبل از ورود به هنگ کنگ به تور دبی، سنگاپور و تایپه خواهد رفت. حراج برای ۵ اکتبر برنامه ریزی شده است.

الماس زرد صیقل نخورده

یک الماس خام زرد ۱۵۱ قیراطی سرفصل یک حراجی استان مونتین در آنتورپ در اواخر این ماه خواهد بود.

این مناقصه شامل 90 الماس است که در معدن Gahcho Kué در کانادا کشف شده اند، از جمله هشت وجهی زرد ذکر شده که گفته می شود دارای «شفافیت استثنایی» است.

استان مونتین 49 درصد از سهام سپرده Gahcho Kué را در اختیار دارد و شرکت دی بیرز مالک این معدن باقی مانده است.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران
گرد آورنده
گلدنیوز
منبع
.jewellermagazine

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا