موضوعات داغ

۳ گروه اصلی خریدار الماس های آزمایشگاهی

خریداران نسل بعدی الماس آزمایشگاهی

خلاصه نوشته
  • ناآشنایان با الماس آزمایشگاهی: گروه متشکل از افراد ۲۵ تا ۳۸ ساله است که در مورد الماس های تولید شده در آزمایشگاه چیزی نشنیده اند، اما به راحتی متقاعد می شوند که بیشتر بیاموزند. این گروه همچنین شامل چند قومیتی ها و زوج های غیرسنتی می شود.
  • زوج های میانسالی که حلقه ازدواجشان را ارتقا می دهند: مصرف کنندگان ۵۵ ساله و بالاتری هستند که به دنبال ارتقاء حلقه های نامزدی خود هستند. آنها ممکن است دانش زیادی در مورد الماس های آزمایشگاهی نداشته باشند، اما انگیزه خرید الماس بزرگتر را دارند...
  • آشنایان با الماس آزمایشگاهی: این گروه متشکل از جوانان ۲۵ تا ۳۸ ساله است که از قبل از الماس های تولید شده در آزمایشگاه آگاه هستند. این گروه شامل چندقومیتی ها و زوج های غیرسنتی می شود.

3 گروه اصلی خریدار الماس های آزمایشگاهی

خریداران نسل بعدی الماس آزمایشگاهی

شرکت تحقیقات بازار «دِ ام وی آی» ( The MVEye ) خریداران نسل بعدی الماس آزمایشگاهی را شناسایی کرده است.

به گزارش تلویزیون الماس، به نقل از وبسایت نشنال جولر، این تحقیق توسط شرکت دِ ام وی آی گروه های اصلی که در حال راهبری «رشد انفجاری جهانی» بخش الماس آزمایشگاهی هستند، را برشمرده است.

گروه های شناسایی شده از طریق این پژوهش به همراه استراتژی های ارتباطی پیشنهادی از سوی این شرکت تحقیقات بازار برای هر کدام از گروه ها در زیر آورده شده است.

آشنایان با الماس آزمایشگاهی

آنها چه کسانی هستند؟ این گروه متشکل از جوانان ۲۵ تا ۳۸ ساله است که از قبل از الماس های تولید شده در آزمایشگاه آگاه هستند، چه از طریق دوستان چه از رسانه ها. این گروه شامل چندقومیتی ها و زوج های غیر سنتی می شود.

چگونه خرده فروشان می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند؟ لیز چتلین، یکی از بنیانگذاران Liz Chatelain  به وبسایت نشنال جولر گفت که خرده فروشان باید روی پایداری، مسئولیت اجتماعی و فناوری پشت سنگ ها تمرکز کنند – به آنها نه تنها اطلاعات فرآیند تولید، بلکه همچنین سهولت ردیابی آنها در طول خط تولید را ارائه دهند.

آنها همچنین باید روی چیزی تمرکز کنند که ام وی آی آن را «معادله قیمت به ارزش» می‌نامد، به این معنی که باید به مصرف‌کنندگان خاطرنشان کنند که می‌توانند با پولشان الماس‌های آزمایشگاهی بیشتری نسبت به الماس طبیعی به دست آورند.

چتلین گفت؛ از این گذشته، مصرف کنندگان اکنون مایلند بودجه اولیه خود را به دقت برای بدست آوردن الماس بزرگتر و بهتر بررسی کنند.

نا آشنایان با الماس آزمایشگاهی

آنها چه کسانی هستند؟ این شرکت بازاریابی گفت: این گروه متشکل از افراد ۲۵ تا ۳۸ ساله است که در مورد الماس های تولید شده در آزمایشگاه چیزی نشنیده اند، اما به راحتی متقاعد می شوند که بیشتر بیاموزند. این گروه همچنین شامل چند قومیتی ها و زوج های غیرسنتی می شود.

به گفته چتلین، اینجا جایی است که خرده فروشان می توانند بیشترین تاثیر را بر تصمیمات خرید مشتریان داشته باشند. او گفت که وظیفه آنها معرفی الماس های آزمایشگاهی به این مصرف کنندگان، تبلیغ محصول و آموزش مصرف کنندگان در مورد آنها است.

او گفت که خرده فروشان به MVEye گفته اند که اگر خریدار ، الماس بزرگتر و با کیفیت خوب و متناسب با بودجه خود بخواهد، آنها را به عنوان یک گزینه معرفی می کنند. او افزود که نرخ تبدیل از یک «خریدار فرضی الماس معدن» به یک مصرف کننده الماس آزمایشگاهی می تواند به 70 درصد برسد.

چگونه خرده فروشان می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند؟ بر آموزش تمرکز کنید و در مورد فناوری الماس های آزمایشگاهی و همچنین معادله قیمت به ارزش صحبت کنید.

زوج های میانسالی که حلقه ازدواجشان را ارتقا می دهند

آنها چه کسانی هستند؟ مصرف کنندگان ۵۵ ساله و بالاتری هستند که به دنبال ارتقاء حلقه های نامزدی خود هستند. آنها ممکن است دانش زیادی در مورد الماس های آزمایشگاهی نداشته باشند، اما انگیزه خرید الماس بزرگتر را دارند.

چگونه خرده فروشان می توانند به آنها دسترسی پیدا کنند؟ طبق گفته چتلین، این گروه به کمترین میزان مورد بازاریابی قرار گرفته اند.

اما آن‌ها دوست دارند به خود پاداش دهند، بنابراین ارتباطات باید بر بودجه، اندازه و اینکه چگونه این سنگ ها پاداشی شایسته برای زندگی‌شان خواهد بود، متمرکز شود.

چتلین گفت: «اگر خرده‌فروشان بتوانند در تبلیغات این نکته را برجسته کنند که “وقت آن است که به خود پاداش دهیم”، به این ترتیب آنها به این گروه دسترسی به عنوان مشتریان الماس آزمایشگاهی خواهند داشت. این یک فرصت عالی است، به ویژه برای خرده فروشان مستقل که واقعاً بازار خود را می شناسند.»

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

منبع
منبع: nationaljeweler

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا