موضوعات داغ

قدرت جذب و تاثیرگذاری مجموعه جواهرات Brilliant Earth’s

رکوردزنی جواهرات برلیانس ارث

خلاصه نوشته
  • خرید جواهرات جز علاقه مندی های بسیاری از مردم است. مشتریان ما واقعاً دوست دارند تعامل بیشتری با ما داشته باشند. و آگاهی از اینکه در نزدیکی محل زندگی مشتریان ما فروشگاه ما وجود دارد به رشد کسب و کار ما کمک خواهد کرد.
  • Brilliant Earth's به دلیل مجموعه جواهرات ازدواجش شناخته شده بود، اما اخیراً پس از چندی شروع به ارائه مجموعه‌های جواهرات مبتنی بر مشتری محوری کرده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

رکوردزنی جواهرات برلیانس ارث

قدرت جذب و تاثیرگذاری مجموعه جواهرات Brilliant Earth’s

فروش خالص شرکت جواهرات Brilliant Earth’s یا درخشش زمین در سه ماهه دوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تلویزیون الماس، برلیانس ارث (Brilliant Earth’s ) در سه ماهه دوم امسال رشد دو رقمی را به ثبت رساند که نشان دهنده موفقیت چشم گیر این شرکت در طراحی و عرضه جواهرات به روز آن است.

رشد فروش این شرکت در حالی افزایش پیدا کرد که تصمیم گرفت فعاليت خرده فروشی خود در سراسر آمریکای شمالی را گسترش دهد.

فروش خالص این شرکت در سه ماهه دوم امسال حدود ۱۰۹ میلیون دلار بود که نسبت به ۹۲ و نیم میلیون دلار در سه ماهه دوم سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشت.

جف کو، مدیر ارشد مالی، نیز اعلام کرد که فروش این شرکت ۳۱ درصد نسبت به سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ افزایش یافته است. کل سفارشات این شرکت نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

بث گرشتاین مدیر عامل شرکت اضافه کرد: ما سه ماهه دوم سال را با قدرت سپری کردیم که منعکس کننده آگاهی و اجرای منظم استراتژی رشد و مزایای مدل خلاق تجاری داده محور ما بوده است.

این شرکت اعلام کرد که در حال افزایش سرمایه گذاری در حوزه خرده فروشی و بازاریابی خود است و اضافه کرد که حقوق کارکنان نیز افزایش یافته است.

این شرکت خاطرنشان کرد که تلاش‌های تیک تاک برای تبلیغ این برند نیز موفقیت‌آمیز بوده است، به طوری که ۱۳ درصد از مشتریان اظهار داشتند که از تیک تاک در مورد این برند اطلاعات کسب کرده اند.

این شرکت بیشتر به دلیل مجموعه جواهرات ازدواجش شناخته شده بود، اما اخیراً پس از چندی شروع به ارائه مجموعه‌های جواهرات مبتنی بر مشتری محوری کرده و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

مدیر ارشد مالی این شرکت گفت: ما همچنان شاهد عملکردهای مثبت در مجموعه جواهرات خود هستیم و شاهد رشد بیشتری نیز خواهیم بود‌. ما در روز مادر امسال فعالیت خوبی از خود نشان دادیم و این باعث شد که فروشمان تقریباً ۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

کوو اشاره کرد که فروش مجموعه های ازدواج ما بسیار قوی بوده است.

گرشتاین مدیر شرکت نیز گفت: مجموعه عروسی مردانه و زنانه تا به امروز سریع‌تر از شرکت رشد کرده‌ که این به دلیل قدرت جذب و تاثیرگذاری مجموعه محصولات ماست.

این شرکت همچنین در ژوئن امسال، پیش از روز پدر، خط تولید جواهرات مردانه را نیز راه‌اندازی کرد و هزاران الماس جدید طبیعی و آزمایشگاهی و همچنین طیف وسیع‌تری از رنگ‌ها، شکل‌ها و قیمت‌ها را معرفی کرد.

به گفته بث گرشتاین برخی از جواهرات اختصاصی شرکت مانند مجموعه زودیاک و جواهرات طلای فیرماند بازتاب مثبتی بین مشتریان داشته است‌. در همین حال طراحان نامدار و مشهور زیادی علاقه مند به همکاری با شرکت Brilliant Earth’s هستند و می‌خواهند برای مجموعه های جدید این شرکت طرح هایی ارائه دهند.

این شرکت در تلاش برای گسترش کسب و کار خود قراردادهایی با چند شریک برجسته‌اش در سال جاری امضا کرده است.

همچنین در ماه می، این شرکت با جید ترو ،طراح جواهرات در یک مجموعه ۱۱ تکه همکاری کرد. این شرکت همچنین در حوزه خرده فروشی الکترونیکی نیز شروع به کار کرد و تصمیم دارد با عرضه محصولات در بازارهای آن لاین به تدریج ردپای خرده فروشی حضوری خود را نیز افزایش داده است.

این شرکت در حال حاضر ۲۲ فروشگاه دارد که آخرین فروشگاه آن در سنت لوئیس و اولین محل آن در میسوری است.همچنین فروشگاه هایی در نیویورک، لس آنجلس، هیوستون، بوستون و شیکاگو هم دارد.

کو مدیر ارشد مالی این شرکت گفت: ما فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را برای رشد کسب‌وکار خود پیش روی برندمان میبینیم و بر اهمیت تجربه خرده فروشی همه کانال ها تاکید داریم.

گرشتاین، مدیر عامل شرکت، در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس میگوید: خرید جواهرات جز علاقه مندی های بسیاری از مردم است. مشتریان ما واقعاً دوست دارند تعامل بیشتری با ما داشته باشند. و آگاهی از اینکه در نزدیکی محل زندگی مشتریان ما فروشگاه ما وجود دارد به رشد کسب و کار ما کمک خواهد کرد.

با این حال، گرشتاین نسبت به سال پیش رو بسیار خوشبین بود و می گوید: نوساناتی وجود دارد، اما در بیشتر موارد، تقاضا برای ما ثابت بوده است. تقاضا همچنان رو به رشد نیز هست بنابراین ما هیجان زده هستیم که توانستیم بازار مشتریانمان را افزایش دهیم.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

گرد آورنده
منبع: گلدنیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا