موضوعات داغ

گوشواره های بولگاری و شیفتگی قرن

یاقوت سزار در واقع یک تورمالین روبلیت بود...

خلاصه نوشته
  • تاج سلطنتی روسیه توسط امپراتورهای روسیه تا سال ۱۹۱۷ مورد استفاده قرار می گرفت. این تاج برای اولین بار در تاجگذاری کاترین دوم ، و آخرین بار در تاجگذاری نیکلای دوم استفاده شده و پس از انقلاب روسیه به طور موقت به ایرلند منتقل شد اما هم اکنون در کاخ کرملین مسکو به نمایش گذاشته شده است.
  • بولگاری، برند ۱۳۸ ساله لوکس مستقر در رم، با مخلوط کردن یاقوت قرمز عمیق با تورمالین، که سایه هایی به رنگ رز دارد و شبیه لوستر و طلایی رنگ است خواسته یاد یاقوت تاج سلطنتی روسیه را زنده نگه دارد‌. شما میتوانید انفجاری از رنگ های قرمزهای مرجانی درخشان را در این گوشواره ببینید.
  • این تاج که نشان دهنده مهارت استادی به نام پوزی است دارای ۴ هزار و ۹۳۶ الماس، تعدادی مروارید سفید بزرگ و یک یاقوت است. بزرگترین یاقوت سرخ این تاج با وزن ۳۹۸٫۷۲ قیراط توسط سفیر روسیه در چین به روسیه آورده شد.

یاقوت سزار در واقع یک تورمالین روبلیت بود…

گوشواره های بولگاری و شیفتگی قرن

جواهرات صورتی و قرمز گوشواره از مجموعه بولگاری یادآور یاقوت فریبنده تاج سزار روسیه است، همان تاج مملو از الماس و یاقوت نشانی که در طول صدها سال در میان پادشاهان دست به دست شده است.

به گزارش تلویزیون الماس، در یک تحقیق کارشناسی شده مشخص شد که یاقوت کار شده در تاج سلطنتی سزار که برای قرن های متمادی بخشی از جواهرات سلطنتی این کشور بوده است ،یاقوت نبوده است.برند بولگاری از این تورمالین و به اصطلاح یاقوت کار شده الهام گرفته است.

تاج سلطنتی روسیه توسط امپراتورهای روسیه تا سال ۱۹۱۷ مورد استفاده قرار می گرفت. این تاج برای اولین بار در تاجگذاری کاترین دوم ، و آخرین بار در تاجگذاری نیکلای دوم استفاده شده و پس از انقلاب روسیه به طور موقت به ایرلند منتقل شد اما هم اکنون در کاخ کرملین مسکو به نمایش گذاشته شده است.

این تاج که نشان دهنده مهارت استادی به نام پوزی است دارای ۴ هزار و ۹۳۶ الماس، تعدادی مروارید سفید بزرگ و یک یاقوت است. بزرگترین یاقوت سرخ این تاج با وزن ۳۹۸٫۷۲ قیراط توسط سفیر روسیه در چین به روسیه آورده شد.

این یاقوت به شکل تمشک، پس از مرگ اولین صاحب شناخته شده اش، چارلز نهم در سال ۱۵۷۴ در فرانسه ، توسط همسرش الیزابت، به خانه اش در اتریش بازگرداند. بعدها در طول جنگ سی ساله توسط سوئد غارت شد و در نهایت به عنوان هدیه به کاترین کبیر اهدا شد.

اما طی فهرست مجموعه سلطنتی روسی در سال ۱۹۲۲، کانی شناس الکساندر فرسمن کشف تکان دهنده ای کرد. یاقوت سزار در واقع یک تورمالین روبلیت بود.

این در حالی است که سنگ تورمالین به عنوان جواهری نیمه قیمتی طبقه بندی می شوند. چنین تورمالین هایی که رنگ خود را از منگنز می گیرند، در واقع کمیاب تر از یاقوت هستند.

حالا بولگاری، برند ۱۳۸ ساله لوکس مستقر در رم، با مخلوط کردن یاقوت قرمز عمیق با تورمالین، که سایه هایی به رنگ رز دارد و شبیه لوستر و طلایی رنگ است خواسته یاد یاقوت تاج سلطنتی روسیه را زنده نگه دارد‌.

شما میتوانید انفجاری از رنگ های قرمزهای مرجانی درخشان را در این گوشواره ببینید.

اگر چه یاقوت سزار با عمق رنگ خود توجه جهان را به خود جلب کرده بود اما این گوشواره های درخشان میراث دار تاج سلطنتی پادشاه روسیه است.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران
گرد آورنده
منبع: گلد نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا