موضوعات داغ

تبلیغات نامحسوس رولکس در فیلم و سریال

صحنه های حساس و متاثرکننده فیلم ها در تبلیغ رولکس

خلاصه نوشته
  • رولکس چند سال پیش تبلیغی را در طول مراسم اسکار نمایش داد که در آن لحظاتی از فیلم های بیاد ماندنی که ساعت در آنها نقش کلیدی ایفا می کنند
  • بیشترین برندهایی که از این نوع تبلیغ استفاده کرده اند، برندهای حوزه تکنولوژی مانند گوشی موبایل و لپ‌تاپ، ساعت، برندهای اتومبیل‌ و نیز محصولات خوراکی و بهداشتی است.

تبلیغات نامحسوس رولکس در فیلم و سریال

صحنه های حساس و متاثرکننده فیلم ها در تبلیغ رولکس

این یک روش تبلیغاتی مدرن است که در فضایی از فیلم‌ های سینمایی، سریال‌ های تلوزیونی و یا بازی‌های ویدئویی به نمایش دادن محصول یا خدمات و یا برند اختصاص داده می‌شود و یکی از تاثیرگذارترین نوع معرفی کالا است. زیرا بیننده همیشه از شخصیت‌های مورد علاقه خود نمونه‌برداری می‌کند.

تبلیغی تهیه شده از افراد مشهور در لحظه های کلیدی که از قسمتهای جدا شده از فیلم ها تهیه شده؛ ROLEX چند سال پیش تبلیغی را در طول مراسم اسکار نمایش داد که در آن لحظاتی از فیلم های بیاد ماندنی که ساعت در آنها نقش کلیدی ایفا می کنند.

این روش غیرمستقیم و نامحسوس تبلیغاتی در حقیقت از سال ۱۸۹۶ در صنعت سینما در حال استفاده است.

رکورد بهترین فیلم در جذب برندها برای تبلیغات نامحسوس، در دست فیلم (Transformers: Dark of the Moon) است که بیش از ۷۱ برند و محصول را توانسته به صورت غیرمستقیم تبلیغ نمایند.

این غیرمستقیم بودن درواقع باعث می‌شود که بیننده بدون اینکه حس دیدن تبلیغ داشته باشد، در حین دیدن فیلم یا سریال، محصول برندی را ببیند، نام آن را بشنود و نیز بازیگر موردعلاقه‌ی خود را در حال استفاده از آن محصول تماشا کند. به همین دلیل است که هزینه این نوع تبلیغات بالاست.

بیشترین برندهایی که از این نوع تبلیغ استفاده کرده اند، برندهای حوزه تکنولوژی مانند گوشی موبایل و لپ‌تاپ، ساعت، برندهای اتومبیل‌ و نیز محصولات خوراکی و بهداشتی است.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا