موضوعات داغ

رسیدن واردات طلای چین به بالاترین حد خود در 5 سال اخیر

دولت چین بیش از ۸۰ تن طلا از سوئیس وارد کرد

رسیدن واردات طلای چین به بالاترین حد خود در 5 سال اخیر

دولت چین بیش از ۸۰ تن طلا از سوئیس وارد کرد

​​​​​​​شبکه خبری بلومبرگ با استناد به داده‌های اداره گمرک فدرال سوئیس گزارش داد که چین ماه گذشته بیش از ۸۰ تن طلا از این کشور وارد کرده است.

به گزارش تلویزیون الماس، شبکه خبری بلومبرگ هفته گذشته با استناد به داده‌های اداره گمرک فدرال سوئیس گزارش داد که چین ماه گذشته بیش از 80 تن طلا از این کشور وارد کرده است.

گزارش‌ها حاکی است که این حجم از طلا بیش از دو برابر کل طلای وارد شده توسط چین در ماه ژوئن و 8 برابر بیشتر از ماه مه است.

رسیدن واردات طلای چین به بالاترین حد خود در 5 سال اخیر نشان می‌دهد که تقاضا برای این فلز گرانبها پس از رکود ناشی از قرنطینه‌های کرونایی در شهرهای بزرگ این کشور در حال افزایش است.

نیکوس کاوالیس، مدیر عامل شرکت مشاور متالز فوکس Metals Focus در گفتگو با بلومبرگ توضیح داد: بازار هنوز عالی نیست، اما قطعاً بسیار بهتر از ماه آوریل است.

این گزارش تاکید کرد که تفاوت قیمت طلا در چین در مقایسه با قیمت‌های بین‌المللی حدود 7 دلار بیشتر است و سرمایه‌گذاران در چین را تشویق می‌کند تا واردات را افزایش دهند که این امر نیازمند صدور مجوزهای دولتی است.

قیمت جهانی طلا در ماه ژوئیه از بیش از 2000 دلار در اوایل سال به زیر 1700 دلار در هر اونس سقوط کرد، چرا که افزایش نرخ بهره باعث فروش سرمایه گذاران غربی شد.

تلویزیون اینترنتی الماس اولین استارت آپ رسانه‌ای در صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و آنتیک ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا